Khamis, 11 Oktober 2012

Tinggal 2 Paper Lagi....

Assalamualaikum semua..

ap khabar?? emm..harap2 korang sihat je la kan..heheh erm...saya actually tak tau nak cete apa ni..

just tengah bingung ni sebab dua lagi ribut taufan akan datang tak lama lagi...huhu jadi saya rasa gementar sebab masih banyak lagi ni yang nak di telaah..hahaha

ap pun, saya gembira hari ni sebb dah berjaya hantar borang pendahuluan untuk program kami yang akan datang pas exam nnti...fuuhhh...stlah berhari-hari dan berminggu-minggu urus benda tu.. akhirnya dapat jugak saya submit..tinggal nak diproses lagi...hehehe 

and jugak, hari ni saya nak tgk markah assessment untuk subjek OMT155 saya..hehehe tak sabar nak tau apakah kesudahan nya..heheeh 

hmm..okeylah..rasanya tu je kot..sya tak dapat nak lama2 kat lib ni..heheh

okey, babai semua..heeh