Isnin, 17 September 2012

16 Ogos 2012 - Fly Back To Sabah

Assalamualaikum...

hai..ap khabar semua?? ehhe baru hari ni sya dapat update blog kesayangan saya ni..eheh

erm..sya nak cete pasal tajuk saya tu..

nak tau?? hari ini, flight saya balik ke Sabah.. AK6034..tulah number flight saya.  saya naik ap? airasia la ofkos,...heheh erm, flight saya jam 1:50 petang..tapi sya dah berada di epot dari jam 7:30 pagi lagi..ni pasal transport la ni...sya takda transpot nak pegi epot,....so, tepksa tumpang kawan yang flight nya pagi jam 9..huhuh so, adalah dalam 5 jam saya duk kat epot tu,..tgk orang lalu lalang..suma busy nak balik,.,.eehehe


punyalah sya mengantuk time tu..huhu rasa macam nak tidur je...tapi beg lom masuk dalam kargo lagi..check in je la sudah..heheh em...then, bila dah tiba tyme sya nak terbang tu,..hah pa lagi...tidur jak sya dalam kapal tu....dari stat dya kat udara smpailah dya dah mendarat kat Terminal 1 kat Sabah..


then kena tgu lama lagi nak amik beg...pas tu,  kuar2 jak dari balai ketibaan tu, punya ramai org kerumun kat pintu ketibaan tu..suma muka tgu anak balik,..heheeh rasa macam artis pun ada juga...hahaah cuma cameraman je la teda..hehe erm, then, mama amik sya ....mama and my little didi, atap...heheh 

kan tyme tu masih posa, jadi kami tak bukak posa kat umah, kami bukak posa kat luar...nak tau kenapa?? sebab nak beli hp..hahhah direct kan?? lama dah sya mengidam hp tu..at last, dpat jua sya memilikinya..heheh erm,,,best...dan time tu jugak sya belikan hp tuk mama saya..dan kami banyak buang duit tuk beli perfume raya..hahaha that's what i call it..hehe

                                
    

erm..then, kami balik umah..adalah dalam jam 10 malam mcm tu..memang penat giler...hehhe erm..smpai je umah, peluk abah, my meimei n my other didis...ehehh i really miss them so much..pas tu, ap lagi,...tidur la..ngntuk sgt tu..eheh 

okeylah..tu je tuk entry kali ni..nanty sya smbung lagi for the next day..wait ya??

babai...:)